Home » Intrebari frecvente

Intrebari frecvente

Intrebari referitoare la site-ul www.navigotravel.ro :

 

1.Cum se utilizeaza site-ul Navigotravel.ro?

www.navigotravel.ro  este o platforma de rezervare a serviciilor turistice, usor de utilizat, pentru toti cei care au nevoie de bilete de avion, hoteluri, masini, pachete turistice,asigurari medicale. Rapid si simplu, indiferent de cunostintele utilizatorului!

Aveti posibilitatea de a va crea un cont GRATUIT, accesand sectiunea “”LOGIN” pentru un mai bun control al rezervarilor efectuate.

In functie de serviciul ales (ZBORURI, HOTELURI, MASINI, PACHETE, ASIGURARI), modulul de cautare foloseste texte si indicatii in dreptul campurilor (spatiile in care se completeaza datele calatoriei) astfel incat cautarea sa se poate efectua cat mai concis. De exemplu: ferestre ajutatoare care cuprind numele aeroporturilor pentru destinatia selectata, calendar, etc.

Raspunsurile sunt afisate in ordine crescatoare, de cel mai mic tarif la cel mai mare, iar in bara de sus regasiti afisate optiuni de schimbare a datelor sau informatii in plus pentru solictarea efectuata. 

Neregulile in efectuarea cautarii sunt semnalate de un mesaj scris cu rosu in partea de jos a ecranului care indica ce anume a fost gresit in solicitare, de ex.: data de plecare anterioara zilei in care se efectueaza cautarea.

In cazul in care exista neclaritati in utilizarea site-ului sau nereguli observate pe parcursul cautarii, va rog sa ne contactati la numarul de telefon: 021-335.05.93 sau la adresa de email: office@navigotravel.ro .

 

2.Se pot efectua non-stop rezervari pe site-ul Navigotravel?

Da, www.navigotravel.ro este o platforma de rezervare online si rezervarile se pot efectua oricand pe acest site. Pentru orice informatii legate de rezervarile efectuate puteti lua legatura cu biroul de asistenta (L-V, 08.30-17.00) la numarul de telefon: 021-335.05.93  sau ne puteti scrie un email la adresa: office@navigotravel.ro .

 

3.Cum pot sti daca rezervarea mea este confirmata?

Confirmarea rezervarii este semnalata atat pe site, dupa completarea campurilor cu datele Dvs personale, cat si printr-un e-mail de notificare.

OBSERVATII: Va rugam sa completati cu mare atentie datele Dvs personale, in special numele complet (asa cum apare in pasaport sau CI), adresa de e-mail si numarul de telefon!

 

4.Cum pot verifica rezervarea mea?

Rezervarile se pot verifica atat pe site, inregistrate in contul Dvs. de utilizator, cat si solicitand informatii prin telefon (021-335.05.93) sau email (office@navigotravel.ro) la  biroul nostru de consultanta turistica.

 

5.Pot modifica datele transmise in rezervare?

In cazul in care doriti sa efectuati modificari asupra rezervarii, dupa confirmarea acesteia, va rog sa ne transmiteti solicitarea la adresa de email office@navigotravel.ro si unul dintre consultantii nostri va va contacta pentru a va oferi mai multe detalii.

 

6.Cum pot plati rezervarea?

Principala modalitate de plata este printr-o CARTE DE CREDIT direct pe platforma de rezervari www.navigotravel.ro . Sunt acceptate deasemenea plata in NUMERAR la sediul agentiei din Bucuresti, str. Candiano Popescu nr. 41, corp B2, sector 4, precum si plata prin TRANSFER BANCAR in contul specificat pe facturile primite pentru serviciile rezervate.

 

7.Cum pot rezerva daca nu am carte de credit?    

 In cazul in care nu aveti carte de credit, puteti efectua o rezervare temporara, valabila pana la termenul afisat in momentul confirmarii rezervarii, si apoi contactati agentia pentru a stabilia modalitatea de efectuare a platii (in numerar sau prin transfer bancar).

 

 

Intrebari referitoare la sectiunea bilete de avion:

 

1.Cum pot face o rezervare pentru un bilet de avion?

Biletele de avion se pot rezerva accesand sectiunea “ZBORURI” din meniul de cautare:

Pasul 1:  se introduc urmatoarele criterii obligatorii de cautare: tipul rutei (zboruri dus- intors , doar zbor dus sau zboruri multiple), aeroportul de plecare, aeroportul de sosire, datele in care doriti sa efectuati zborurile, numarul de locuri (se pot rezerva online maxim 9 locuri, in cazul in care se depaseste aceasta valoare va rugam sa va adresati biroului de asistenta pentru o cotatie de grup) pe tipuri  de pasageri (adulti, copii cu varsta intre 2-12 ani si infanti cu varsta intre 0-2 ani).

Pasul 2: se selecteaza varianta dorita prin selectarea zborului/zborurilor care prezinta interes pentru Dvs.

Pasul 3: se introduce numele complet (asa cum este mentionat in CI sau pasaport) al fiecarui pasager care va calatori.

Pasul 4: se introduc datele persoanei (fizica sau juridica-prin reprezentant) care a efectuat rezervarea.

Pasul 5: se introduc detaliile platii, adica datele cardului de credit in cazul in care se opteaza pentru aceasta modalitate de plata.

 

2.Pot face rezervari pentru zboruri low-cost?

La fel ca si in cazul zborurilor de linie (curse regulate), zborurile low-cost pot fi achizitionate de pe site-ul www.navigotravel.ro, urmand aceiasi pasi ca mai sus.

 

3.Care este intervalul de timp necesar pentru confirmarea unei rezervari?

Nu exista un interval specific de timp necesar pentru confirmarea rezervarii, in mod normal rezervarea este procesata imediat de catre sistemul de rezervari. In cazul in care sunt erori in functionarea sistemului de rezervari veti fi informati in acest sens prin intermediul unor mesaje de eroare ale sistemului, caz iun care va rugam sa contactati biroul de asistenta (L-V, 08.30-17.00) la numarul de telefon: 021-335.05.93  sau prin email la adresa: office@navigotravel.ro

 

4.Cum pot vedea durata unui zbor?

Fiecare zbor afisat in lista este insotit de o serie de informatii (numarul de zbor, limita de bagaje, durata zborului, tipul aeronavei care opereaza zborul, etc.) vizibile atat inainte de selectarea liniei de zbor cat si dupa afisare zborurilor solicitate.

 

5.La ce se refera ora locala?

Toate orele afisate in lista zborurilor disponibile sunt ore locale, adica orele reale din orasul de plecare/tranzit/destinatie.

 

6.Cu ce tip de avion zbor?

Fiecare zbor afisat in lista este insotit de o serie de informatii, inclusiv tipul aeronavei care opereaza zborul

 

7.Ce pot face sa obtin un bilet mai ieftin?

Un bilet de avion “ieftin” poate fi influentat de o multitudine de factori, care includ printre altele flexibilitatea si disponibilitatea pasagerului de a schimba criteriile de cautare (datele de calatorie, in principal). Orice companie aeriana pune la dispozitie un numar limitat de locuri in clasele de rezervare cu tarife mici, mai ales daca este vorba despre o ruta foarte solicitata.

Deasemenea, tariful mai poate fi influentat de intervalul de timp dintre data achizitiei biletului si data efectiva a calatoriei (cu cat acest interval este mai mare, cu atat sunt mai multe sanse sa gasiti locuri disponibile la tarifele mai mici), de ziua/zilele saptamanii cand se efectueaza calatoria si de durata sederii Dvs. la destinatie.

 

8.Cum pot face o rezervare pentru un minor neinsotit?

Pentru rezervarea unui bilet de avion pentru un minor neinsotit va rugam sa contactati biroul de asistenta (L-V, 08.30-17.00) la numarul de telefon: 021-335.05.93 sau prin email la adresa: office@navigotravel.ro , deoarece sunt necesare informatii suplimentare care trebuiesc introduse in rezervare (date referitoare la persoana care preda copilul in aeroportul de plecare si cea care preia copilul la destinatie) iar compania aeriana trebuie sa confirme disponibilitatea de a acorda asistenta copilului pe durata zborului si a tranzitului intre zboruri (in cazul in care exista escale). Foarte important, minorul neinsotit trebuie sa detina asupra sa o procura notariala din partea ambilor parinti care sa ateste acordul acestora de a lasa copilul in grija companiei aeriene pentru calatoria in afara teritoriului Romaniei.

 

9. Cum comand un meniu vegetarian?

Orice solicitare speciala trebuie mentionata in momentul rezervarii biletului de avion, si in functie de disponibilitate cererea poate fi confirmata sau nu de catre compania aeriana.

 

10.Cum pot face rezervare pentru un anumit loc din avion?

In cazul in care doriti un anumit loc in avion va rugam sa specificati acest lucru bifand optiunea in mometul rezervarii (nu toate companiile aeriene si nu pe toate zborurile este oferita optiunea de rezervare in avans a locului in avion).

 

11. Se poate face check-in online direct de pe site?

Check-in online se poate face numai pe site-ul companiei aeriene pentru care a fost emis biletul de avion.

 

12. Ce inseamna bilet nerambursabil?

Biletul nerambursabil inseamna ca daca ulterior emiterii biletului hotarati sa va anulati calatoria sau nu va prezentati la imbarcarea pe cursa/cursele pentru care a fost emis biletul de avion, valoarea biletului nu se mai poate recupera de la compania aeriana (penalizarea pentru anularea biletului de avion este de 100%).

 

13. Cum pot recupera banii pentru un bilet nefolosit?

Se transmite cererea Dvs printr-un email la adresa office@navigotravel.ro si in functie de politica companiei si de conditiile de anulare specifice tarifului la care a fost emis biletul de avion, veti fi informati asupra valorii care va fi recuperata de la compania aeriana si a modalitatii de plata a sumei respective.

 

Intrebari referitoare la sectiunea hoteluri:

 

1.Cum pot sa rezerv si sa platesc cazarea la un hotel pe site-ul www.navigotravel.ro ?

Rezervarea cazarii direct pe site-ul www.navigotravel.ro  se poate face numai cu introducerea datelor de pe o carte de credit, carte de credit care va fi utilizata de sistemul de rezervari fie pentru garantarea rezervarii Dvs. (caz in care veti plati contravaloarea cazarii direct la hotel, la check-out), fie pentru efectuarea platii rezervarii Dvs. in cazul tarifelor cu plata instant si nerambursabile (non-refundable).

In cazul in care doriti o alta modalitate de plata (numerar sau prin transfer bancar) va rugam sa contactati biroul de asistenta (L-V, 08.30-17.00) la numarul de telefon: 021-335.05.93 sau prin email la adresa: office@navigotravel.ro .

 

2.Tarifele sunt exprimate pentru o camera sau pentru o persoana?

Tarifele sunt exprimate pe camera, in functie de numarul de persoane care vor fi cazate in camera respectiva.

 

3.Tarifele sunt exprimate pe noapte sau pe sejur?

Sistemul de rezervari genereaza automat rezultatul cautarii Dvs. in ordine crescatoare a contravalorii cazarii si exprima pretul total pentru intreaga perioada solicitata de Dvs.

 

4.Tarifele includ toate taxele?

Taxele pot sau nu sa fie incluse in tarifele afisate, in functie de politica fiecarui hotel. In informatiile suplimentare aferente fiecarui hotel sunt specificate conditiile tarifului aplicat, inclusiv daca tariful include taxele locale si/sau TVA. In cazul in care aceste taxe nu sunt incluse in tarif se specifica in mod explicit care este valoarea taxelor aplicate de catre hotel.

 

5.Cum pot anula o camera de hotel?

Anularea unei rezervari de cazare se poate face direct de catre Dvs., urmand indicatiile din emailul de confirmare pe care il primiti dupa efectuarea rezervarii. In cazutl in care intampinati dificultati va rugam trimiteti o solicitarea la adresa office@navigotravel.ro si va vom asista in procesul de anulare a rezervarii.

 

Intrebari referitoare la inchirierea de masini:

 

1. Cum pot sa rezerv si sa platesc inchirierea unei masini pe site-ul www.navigotravel.ro ?

 Inchirierea unei masini direct pe site-ul www.navigotravel.ro  se poate face numai cu introducerea datelor de pe o carte de credit, carte de credit care va fi utilizata de sistemul de rezervari fie pentru garantarea rezervarii Dvs. (caz in care veti plati contravaloarea inchirierii direct la compania de rent-a-car, la preluarea masinii), fie pentru efectuarea platii rezervarii Dvs. in cazul tarifelor cu plata instant si nerambursabile (non-refundable).

In cazul in care doriti o alta modalitate de plata (numerar sau prin transfer bancar) va rugam sa contactati biroul de asistenta (L-V, 08.30-17.00) la numarul de telefon: 021-335.04.62 sau prin email la adresa: office@navigotravel.ro .

 

2.Cum pot beneficia de un voucher FULL CREDIT?

Voucherul FULL CREDIT poate fi achizitional doar la anumite companii de inchirieri masini si doar in anumite situatii (in functie de politica fiecarei companii de rent-a-car), caz in care este necesara plata unei garantii la agentia de turism inainte de preluarea voucherului. Aceasta garantie va va fi restituita integral sau partial dupa minim o luna de la data predarii masinii, in functie de conditiile in care a fost returnata masina de catre Dvs. (daca ati avut incidente cu masina, inclusiv amenzi de circulatie, valoarea garantiei va fi diminuata cu sumele care vor fi retinute de catre compania de rent-a-car).

 

3. Este necesara prezentarea unui CARD DE CREDIT la preluarea masinii?

Este obligatorie prezentarea unei carti de credit la preluarea masinii din punctul de inchiriere, carte de credit pe care compania de rent-a-car va bloca o anumita suma (in functie de politica fiecarei companii) pentru acoperirea unor eventuale daune.

Aceasta obligatie nu este valabila in cazul prezentarii unui voucher FULL CREDIT.

 

4. Ce marja de timp trebuie alocata pentru preluarea/predarea unei masini in aeroport?

Pentru preluarea/predarea masinii in aeroport trebuie sa va alocati un interval de timp de minim 30 de minute pentru efectuarea formalitatilor. Foarte important, la predarea masinii in aeroport acest interval de timp trebuie adaugat la intervalul pe care vi-l alocati pentru efectuarea formalitatilor de check-in pentru zborul pe care veti calatori.

 

5.Care este varsta minima acceptata pentru inchirierea de masini?

Aceasta varsta depinde de politica fiecarei companii de rent-a-car si de tipul de masina pe care doriti s-o inchiriati, dar in general varsta minima necesara pentru inchirierea unei masini este de 21 ani (in cazul masinilor tip “van” aceasta varsta poate fi de 25 de ani).